Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПроценко, Іван Васильович
dc.date.accessioned2024-02-18T20:08:20Z
dc.date.available2024-02-18T20:08:20Z
dc.date.issued2023-12
dc.identifier.citationПроценко І.В. Формування стратегії фармацевтичного підприємства (АТ «ЛУБНИФАРМ») / І.В. Проценко Д. : НТУ «ДП», 2023. 98 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166168
dc.descriptionКваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент організацій і логістика), Дніпро, 2023. Об’єкт розроблення – процес формування стратегії фармацевтичного підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії фармацевтичного підприємства АТ «ЛУБНИФАРМ». Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто сучасні реалії стратегічного планування діяльності підприємств; визначено види стратегій та інструментарій формування стратегії розвитку підприємства; розглянуто особливості процесу розробки стратегії розвитку підприємств; надано характеристику тенденцій розвитку фармацевтичного ринку України; охарактеризовано діяльність підприємства; виконано економічний аналіз діяльності АТ «Лубнифарм»; оцінено фінансові показники діяльності АТ «Лубнифарм»; обґрунтовано необхідність розробки стратегії для АТ «Лубнифарм»; реалізовано та оцінено ефективність стратегії для АТ «Лубнифарм».uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент організацій і логістика), Дніпро, 2023. Об’єкт розроблення – процес формування стратегії фармацевтичного підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії фармацевтичного підприємства АТ «ЛУБНИФАРМ». Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто сучасні реалії стратегічного планування діяльності підприємств; визначено види стратегій та інструментарій формування стратегії розвитку підприємства; розглянуто особливості процесу розробки стратегії розвитку підприємств; надано характеристику тенденцій розвитку фармацевтичного ринку України; охарактеризовано діяльність підприємства; виконано економічний аналіз діяльності АТ «Лубнифарм»; оцінено фінансові показники діяльності АТ «Лубнифарм»; обґрунтовано необхідність розробки стратегії для АТ «Лубнифарм»; реалізовано та оцінено ефективність стратегії для АТ «Лубнифарм».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectСТРАТЕГІЯ, СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ, ІНСТРУМЕНТИ СТРАТЕГІЧНОГО АНАЛІЗУ, РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.titleФормування стратегії фармацевтичного підприємства (АТ «ЛУБНИФАРМ»)uk_UA
dc.title.alternativeFormation of the strategy of a pharmaceutical enterprise (JSC “LUBNIPHARM”)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу