Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКомар, Анастасія Максимівна
dc.date.accessioned2024-02-18T20:15:44Z
dc.date.available2024-02-18T20:15:44Z
dc.date.issued2023-12
dc.identifier.citationКомар А.М. Формування конкурентних преваг текстильного підприємства (за матеріалами ТОВ «ПАРТНЕР ТЕКС») / А.М. Комар. Д. : НТУ «ДП», 2023. с. 90.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166170
dc.descriptionКваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент організацій і логістика), Дніпро, 2023. Об’єктом розроблення є процесом формування конкурентних преваг текстильного підприємства. Мета роботи – теоретичні, методичні та практичні підходи до формування конкурентних преваг текстильного підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто особливості розвитку конкурентних переваг та джерела їх формування; досліджено зміст і види конкурентних переваг та завдання підприємства щодо створення та управління ними; оцінено завдання формування стратегічних напрямів забезпечення конкурентних переваг; досліджено умови функціонування підприємств виробників одягу та текстильних виробів; розглянуто загальну характеристику ТОВ «ПАРТНЕР ТЕКС» та оцінити його конкурентне середовище; оцінено ефективність фінансово-господарської діяльності ТОВ «ПАРТНЕР ТЕКС»; обґрунтовано основні напрями формування конкурентних переваг ТОВ «ПАРТНЕР ТЕКС»; впроваджено проєкт заходів та обґрунтувати необхідні витрати; оцінено ефективність проєкту формування конкурентних переваг ТОВ «ПАРТНЕР ТЕКС».uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент організацій і логістика), Дніпро, 2023. Об’єктом розроблення є процесом формування конкурентних преваг текстильного підприємства. Мета роботи – теоретичні, методичні та практичні підходи до формування конкурентних преваг текстильного підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто особливості розвитку конкурентних переваг та джерела їх формування; досліджено зміст і види конкурентних переваг та завдання підприємства щодо створення та управління ними; оцінено завдання формування стратегічних напрямів забезпечення конкурентних переваг; досліджено умови функціонування підприємств виробників одягу та текстильних виробів; розглянуто загальну характеристику ТОВ «ПАРТНЕР ТЕКС» та оцінити його конкурентне середовище; оцінено ефективність фінансово-господарської діяльності ТОВ «ПАРТНЕР ТЕКС»; обґрунтовано основні напрями формування конкурентних переваг ТОВ «ПАРТНЕР ТЕКС»; впроваджено проєкт заходів та обґрунтувати необхідні витрати; оцінено ефективність проєкту формування конкурентних переваг ТОВ «ПАРТНЕР ТЕКС».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectКОНКУРЕНЦІЯ, КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ, СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ, ДЖЕРЕЛА ФОРМУВАННЯuk_UA
dc.titleФормування конкурентних преваг текстильного підприємства (за матеріалами ТОВ «ПАРТНЕР ТЕКС»)uk_UA
dc.title.alternativeFormation of competitive advantages of a textile enterprise (based on the materials of “PARTNER TEX” LLC)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу