Маркетингові системи розподілу
Переглянути
Дата
2022Автор
Безугла, Л. С.
Перевозова, І. В.
Лагодієнко, В. В.
Ільченко, Т. В.
Неміш, Ю. В.
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Навчальний посібник спрямований на формування необхідних теоретичних знань і набуття практичних навичок з дисципліни «Маркетингові системи розподілу», формування професійних компетентностей з управління рухом товару, збутом, каналами розподілу. У навчальному посібнику послідовно викладено теоретичні засади маркетингових систем розподілу; сутність та види каналів розподілу; практичні аспекти стратегічних рішень в каналах розподілу; необхідність маркетингової логістики у збутовій діяльності підприємства та інші ключові аспекти маркетингових систем розподілу. До кожної теми наведено теоретичний матеріал для поглибленого опрацювання, завдання для самостійної роботи у формі контрольних питань для самоконтролю.