Управління конкурентоспроможністю підприємства (за матеріалами ПрАТ «МХП»)
Date Issued
2023-12
Author(s)
Нечеса, Поліна Олегівна
Abstract
Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент організацій і логістика), Дніпро, 2023.
Об’єкт розроблення – процес управління конкурентоспроможністю підприємства.
Мета роботи – теоретичні, методичні та практичні підходи до управління конкурентоспроможністю підприємства.
Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто сучасний підхід до управління конкурентоспроможністю; оцінено засади формування механізму управління конкурентоспроможністю харчового підприємства; розглянуто особливості формування конкурентних переваг шляхом інноваційного управління підприємством; досліджено фактори впливу на формування конкурентоспроможності птахівництва у регіонах; наведено загальну характеристику ПрАТ «МХП»; розглянуто організацію корпоративної соціальної відповідальності як основної складової конкурентоспроможності ПрАТ «МХП»; проаналізовано економічні та фінансові показники діяльності ПрАТ «МХП»; обґрунтовано основні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємства; підвищено конкурентоспроможність ПрАТ «МХП» шляхом маркетингових заходів на основі бренд-підходу; оціненои ефективність запропонованих заходів щодо підвищення конкурентоспроможності ПрАТ «МХП»
Об’єкт розроблення – процес управління конкурентоспроможністю підприємства.
Мета роботи – теоретичні, методичні та практичні підходи до управління конкурентоспроможністю підприємства.
Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто сучасний підхід до управління конкурентоспроможністю; оцінено засади формування механізму управління конкурентоспроможністю харчового підприємства; розглянуто особливості формування конкурентних переваг шляхом інноваційного управління підприємством; досліджено фактори впливу на формування конкурентоспроможності птахівництва у регіонах; наведено загальну характеристику ПрАТ «МХП»; розглянуто організацію корпоративної соціальної відповідальності як основної складової конкурентоспроможності ПрАТ «МХП»; проаналізовано економічні та фінансові показники діяльності ПрАТ «МХП»; обґрунтовано основні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємства; підвищено конкурентоспроможність ПрАТ «МХП» шляхом маркетингових заходів на основі бренд-підходу; оціненои ефективність запропонованих заходів щодо підвищення конкурентоспроможності ПрАТ «МХП»
Subjects
File(s)![Thumbnail Image]()
![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Д_Нечеса_ок.pdf
Size
45.58 MB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):d72661476b35a0621d90331cc7e72bd2
Loading...
Name
Титули_Нечеса.pdf
Size
327.03 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):4540dae442d1c85198ac58f96a18fdd7