Гальмування шахтного потягу на небезпечній ділянці рейкової колії
Date Issued
2013
Author(s)
Проців, В. В.
Abstract
Істотне підвищення показників роботи транспорту на горизонтальних гірничих виробках шахт України, де головним є локомотивний, можливе, перш за все, за рахунок використання важких багатовісних локомотивів, здатних надійно працювати на шахтній колії із суттєвою недосконалістю в плані та профілі. Для гальмування шахтних поїздів використовують колісно-колодокові, дискові осьові й трансмісійні, а також рейкові гальма (магнітні й гравітаційні), що встановлені на електровозі. Найперспективнішим з існуючих нині шахтних локомотивів є шарнірно-зчленований електровоз Е10 [1], що оснащений усіма вище переліченими системами гальмування, а також має сучасну систему керування тяговими двигунами постійного току.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
CD244-81-88.pdf
Size
497.5 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):9c23cf85cb7e758a8dbcb7e0756d9957