Показати скорочений опис матеріалу
Гейміфікація вищої освіти в Європейському союзі
dc.contributor.author | Приходченко, С. Д. | |
dc.contributor.author | Потебенько, Є. Д. | |
dc.contributor.author | Родна, К. С. | |
dc.contributor.author | Іщук, П. О. | |
dc.date.accessioned | 2024-04-23T07:34:46Z | |
dc.date.available | 2024-04-23T07:34:46Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Гейміфікація вищої освіти в Європейському союзі / С. Д. Приходченко, Є. Д. Потебенько, К. С. Родна, П. О. Іщук // Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості : зб. наук. пр. 16-ої міжнар. конф., м. Дніпро, 15 грудня 2021 р. – Дніпро : НТУ "ДП", 2022. – № 6. – С. 231-236. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166666 | |
dc.description.abstract | Наведено основи гейміфікації, що нещодавно була запропонована як впливовий метод покращення залученості учнів до здобування освіти та їх мотивації і, як наслідок, підвищення ефективності освітніх Зроблено висновки і дано рекомендації. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НТУ ДП | uk_UA |
dc.subject | гейміфікація | uk_UA |
dc.subject | електронне навчання | uk_UA |
dc.subject | онлайн-курс | uk_UA |
dc.subject | навчальні програми | uk_UA |
dc.subject | математична підготовка | uk_UA |
dc.subject | дистанційні освітні технології | uk_UA |
dc.subject | якість навчання | uk_UA |
dc.title | Гейміфікація вищої освіти в Європейському союзі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 622.6 | uk_UA |