Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Матеріали конференцій
  3. Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості
  4. Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості: матеріали 16-ої міжнар. конф. (15 грудня 2021 р., м. Дніпро)
  5. Гейміфікація вищої освіти в Європейському союзі
 
  • Details

Гейміфікація вищої освіти в Європейському союзі

Date Issued
2022
Author(s)
Приходченко, С. Д. 
Потебенько, Є. Д. 
Родна, К. С. 
Іщук, П. О. 
Abstract
Наведено основи гейміфікації, що нещодавно була
запропонована як впливовий метод покращення залученості учнів до
здобування освіти та їх мотивації і, як наслідок, підвищення ефективності
освітніх Зроблено висновки і дано рекомендації.
Subjects

гейміфікація

електронне навчання

онлайн-курс

навчальні програми

математична підготов...

дистанційні освітні т...

якість навчання

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

konfer_21_-231-236.pdf

Size

510.26 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):4354c7ab77f0bfccd74a3e6cce30bfb7

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify