Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПриходченко, Оксана Юріївна
dc.contributor.authorПістунов, Валерій Валерійович
dc.date.accessioned2024-06-12T10:56:28Z
dc.date.available2024-06-12T10:56:28Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationПриходченко О. Ю. Визначення впливу CRM-системи на фінансові показники підприємства за допомогою економетричних методів / Оксана Юріївна Приходченко, Ігор Миколайович Пістунов // Економіка. Фінанси. Право. – 2024. – № 2. – С. 84-87.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167117
dc.description.abstractРозглянуто вплив CRM-системи на фінансові показники підприємства, зокрема на чистий оборотний капітал (ЧОК). Обрано фактори для побудови регресійного рівняння для визначення ЧОК. Проведено кореляційний аналіз факторів. Побудовано регресійну модель. Визначено значущість моделі загалом та значущість коефіцієнтів регресії. Зроблено прогноз за моделлю, що в результаті впровадження CRM-системи ЧОК підприємства збільшиться, що підтвердилося фактичними результатами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectCRM-системаuk_UA
dc.subjectрегресійна модельuk_UA
dc.subjectчистий оборотний капіталuk_UA
dc.subjectвитратиuk_UA
dc.titleВизначення впливу CRM-системи на фінансові показники підприємства за допомогою економетричних методівuk_UA
dc.title.alternativeDetermining the impact of the CRM system on the financial indicators of the enterprise using econometric methodsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk330.43:681.518uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу