Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБантюк, Ігор
dc.date.accessioned2024-06-23T08:57:51Z
dc.date.available2024-06-23T08:57:51Z
dc.date.issued2024-06-20
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167205
dc.descriptionВ інформаційно-аналітичному розділі описано системний аналіз ринку комп’ютерної техніки, визначені ключові сегменти споживачів, проведено аналіз конкурентного середовища. У спеціальному розділі наведено методи та алгоритми сегментації ринку, використані в роботі для оптимізації розподілу товарів і вдосконалення маркетингових стратегій інтернет-магазину. Також розглянуто практичні варіанти застосування цих методів на прикладі конкретного інтернет-магазину комп'ютерної техніки.uk_UA
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є системний аналіз та практичне застосування розподілу та сегментації ринку комп’ютерної техніки для застосунку інтернет-магазину за допомогою мови програмування Java.uk_UA
dc.description.abstractМетою кваліфікаційної роботи є розробка та застосування методів розподілу та сегментації ринку комп’ютерної техніки для підвищення ефективності продажів через інтернет-магазин.uk_UA
dc.description.abstractПрактична цінність отриманих у роботі результатів полягає у покращенні стратегій сегментації ринку та розподілу товарів для забезпечення більш ефективного функціонування інтернет-магазину в умовах сучасного конкурентного середовища електронної комерції.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectСИСТЕМНИЙ АНАЛІЗuk_UA
dc.subjectсегментаціяuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectінтернет-магазинuk_UA
dc.subjectJavauk_UA
dc.titleСистемний аналіз та практичне застосування розподілу та сегментацій ринку комп’ютерної техніки для застосунку інтернет-магазину за допомогою мови програмування Javauk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу