Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБоголюб, Назар
dc.date.accessioned2024-07-05T17:02:00Z
dc.date.available2024-07-05T17:02:00Z
dc.date.issued2024-07
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167272
dc.descriptionУ спеціальному розділі методом експертних оцінок були визначенні те-леканали для маркетингової діяльності та необхідна кількість рекламних хви-лин.uk_UA
dc.description.abstractМетою дипломної роботи є побудова оптимального плану інвестиційної діяльності.uk_UA
dc.description.abstractВ роботі поставлені і вирішені наступні задачі: - Визначення ступеня важливості критеріїв оцінки рекламних носіїв те-левізійної реклами. - Визначення найбільш ефективних телеканалів для рекламної акції по кожному з критеріїв. - Визначення максимальної кількості ефірних хвилин попакетно з ура-хуванням ефективності пакета і самого каналу.uk_UA
dc.description.abstractПрактична цінність отриманих в роботі результатів полягає в тому, що були визначені телеканали для маркетингової діяльності та була визначена кількість хвилин, а також завдяки Microsoft Project була визначена тривалість створення рекламного проекту.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectоптимальний планuk_UA
dc.subjectСИСТЕМНИЙ АНАЛІЗuk_UA
dc.titleПобудова оптимального плану інвестиційної діяльності ТОВ “Мілленіум Фло”uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу