Візуалізація інформації щодо ефективності маркетингових кампаній за допомогою аналітичних інструментів Google
Resumen
Мета кваліфікаційної роботи – автоматизація аналізу основних показників відвідувань сайту по кільком маркетинговим кампаніям. Предмет дослідження – БД (база даних), створена системою GA4 (Google Analytics) та наповнена в процесі продажу товарів певного інтернет-магазину. Методи дослідження: метод аналізу ієрархій та метод А/В тестуваня для малих груп. Обидва методи призначені для перевірки гіпотез та ухвалення рішень на основі зібраних даних. Також застосовується принцип об'єктно-орієнтованого підходу в Looker Studio. Практична цінність отриманих результатів полягає в тому, що запропонований дашборд суттєво скорочує час обробки та аналізу великих обсягів даних та акцентує увагу на високих та недостатньо високих показниках ефективності.