Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЛипко, софія
dc.date.accessioned2024-07-09T16:59:48Z
dc.date.available2024-07-09T16:59:48Z
dc.date.issued2024-07
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167296
dc.descriptionУ спеціальному розділі сформовано бізнес-логіку та алгоритми розрахунку ключових показників ефективності, розрахунки вибору гіпотези на основі методу аналізу ієрархій та методу А/B тестування.uk_UA
dc.description.abstractМета кваліфікаційної роботи – автоматизація аналізу основних показників відвідувань сайту по кільком маркетинговим кампаніям.uk_UA
dc.description.abstractПредмет дослідження – БД (база даних), створена системою GA4 (Google Analytics) та наповнена в процесі продажу товарів певного інтернет-магазину.uk_UA
dc.description.abstractМетоди дослідження: метод аналізу ієрархій та метод А/В тестуваня для малих груп. Обидва методи призначені для перевірки гіпотез та ухвалення рішень на основі зібраних даних. Також застосовується принцип об'єктно-орієнтованого підходу в Looker Studio.uk_UA
dc.description.abstractПрактична цінність отриманих результатів полягає в тому, що запропонований дашборд суттєво скорочує час обробки та аналізу великих обсягів даних та акцентує увагу на високих та недостатньо високих показниках ефективності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectВізуалізаціяuk_UA
dc.subjectаналітикаuk_UA
dc.subjectсиuk_UA
dc.titleВізуалізація інформації щодо ефективності маркетингових кампаній за допомогою аналітичних інструментів Googleuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу