Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБаліцька, Дар'я Миколаївна
dc.date.accessioned2024-08-13T09:15:53Z
dc.date.available2024-08-13T09:15:53Z
dc.date.issued2024-06
dc.identifier.citationБаліцька Д. М. Формування іміджу туристичного підприємства : кваліфікаційна робота бакалавра / Баліцька Дар'я Миколаївна. – Дніпро, 2024. – 44 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167528
dc.description.abstractАктуальність формування та підтримки позитивного іміджу туристичних підприємств обумовлена кількома ключовими факторами. По-перше, в сучасному світі інформаційні технології та соціальні мережі значно розширили можливості комунікації між підприємствами та їх клієнтами. Це створює як додаткові можливості, так і виклики для компаній, адже негативна інформація може швидко поширюватися і завдавати шкоди репутації. По-друге, туристична галузь зазнає впливу ізноманітних зовнішніх факторів, таких як політичні, економічні та соціальні зміни. У таких умовах стабільний та позитивний імідж може стати одним із ключових факторів, що забезпечує довіру клієнтів і партнерів до підприємства. Позитивний імідж сприяє залученню нових клієнтів, утриманню існуючих та створенню довгострокових партнерських відносин.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectТуристичне підприємствоuk_UA
dc.subjectІміджuk_UA
dc.subjectТуризмuk_UA
dc.titleФормування іміджу туристичного підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeFormation of tourist enterprise’s imageuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу