Цифрові маркетингові інструменти підприємства на ринку послуг
Abstract
Пояснювальна записка: 80 с., 13 рис., і 7 табл., 2 додатки, 32 джерела
В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність
підприємства ФОП «Басараб Максим Леонідович», також проаналізовано
внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішні (можливості та загрози)
середовище досліджуваного підприємства, проаналізовано існуючі
інструменти цифрового маркетингу та надано рекомендації для їх
впровадження.
Об’єкт дослідження: цифровий маркетинг станції технічного
обслуговування ФОП «Басараб Максим Леонідович»
Мета кваліфікаційної роботи: Аналіз та рекомендації щодо
впровадження інструментів цифрового маркетингу, для ФОП «Басараб
Максим Леонідович».
Взаємозв`язок з іншими роботами: кваліфікаційна робота має тісний
зв'язок із передатестаційною практикою. Ефективність роботи полягає у
досконалому дослідженні зовнішнього та внутрішнього середовища
автосервісу та інструментів цифрового маркетингу, рекомендацій для їх
впровадження, що сприятиме покращенню його маркетинговій діяльності
на ринку послуг, позицій серед конкурентів та економічному зростанню
підприємства.
У роботі використано такі методи досліджень: метод експертних
оцінок (IFAS-аналіз при оцінці факторів внутрішнього середовища
підприємства; EFAS-аналіз при оцінці факторів зовнішнього середовища
підприємства); PEST-аналіз; статистичні методи (аналіз первинних та
вторинних даних); SWOT-аналіз при проведенні аналізу підприємства.