Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБосий, Вадим
dc.date.accessioned2024-10-13T18:56:26Z
dc.date.available2024-10-13T18:56:26Z
dc.date.issued2024-06-28
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167934
dc.description.abstractПояснювальна записка: 64 с., містить 4 рис., і 16 табл., 0 додатків, і 44 джерел В ході роботи над кваліфікаційною роботою було детально досліджено компанію Partner Create , яка працює на ринку будівельних послуг України у сфері комерційної нерухомості. В ході дослідження був проведено аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища компанії, визначено слабкі та сильні сторони підприємства та обґрунтовано управлінську проблему підприємства Актуальність даної роботи обумовлена стрімким розвитком Інтернету та цифрових технологій, що змінюють спосіб взаємодії компаній з клієнтами. Метою кваліфікаційної роботи була розробка ефективної стратегії маркетингового просування продукції компанії "Partner Create" в мережі Інтернет, що дозволить збільшити обсяги продажів та підвищити впізнаваність бренду. Згідно мети роботи було опрацьовано наукові роботи та дослідження за темою інтернет просування підприємства. Та проведено аналіз інтернет просування будівельної компанії ТОВ «Partner Create» . Визначено що сайт компанії професійно виконан але потребує глибокої переробки та доопрацювання і є слабкою стороною підприємства ,та не сприяє просуванню компанії у мережі інтернет У роботі використано наступні методи - IFAS-аналіз, PEST-аналіз, SWOT-аналіз, , аналіз ринку за допомогою вторинної інформації з відкритих джерел, аналіз товарного асортименту підприємства та аналіз сайту підприємстваuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ, ІНТЕРНЕТ ПРОСУВАННЯ , КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГ, РИНОК БУДІВЕЛЬНИХ ПОСЛУГuk_UA
dc.titleМаркетингове просування продукції в мережі Інтернетuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу