Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorВойтович, Софія
dc.date.accessioned2024-10-13T19:00:56Z
dc.date.available2024-10-13T19:00:56Z
dc.date.issued2024-06-28
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167937
dc.description.abstractПояснювальна записка: 69 с., 4 рис., 8 табл., 4 додатки, 30 джерел. У кваліфікаційній роботі досліджено і проаналізовано мікросередовище та макросередовище на ринку агропромисловості для агропідприємства. Провeдeно маркeтинговe досліджeння для узагальненого поняття розвитку макросередовища агропромисловості. Об’єкт кваліфікаційної роботи: визначення напряму розвитку агропідприємства «АГРОДАР БУД» на зовнішні ринок. Мета кваліфікаційної роботи: аналіз теоретико-методичних та практичних положень агропідприємства для виходу на зовнішній ринок. Положення, що захищаються: дослідження середовища агропромисловості, що допоможе виокремити методи адаптації, і напрями розвитку для зовнішнього ринку агропідприємства. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на агропромислових підприємствах України. Робота має застосування у сфері промислового маркетингу. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення методів, розробка адаптації і механізмів визначення впливу мікросередовища та макросередовища до маркетингового просування підприємства в агропромисловості на зовнішньому ринку. У роботі використано такі методи досліджeнь: PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз, IEFAS, EFAS.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, МІКРОСЕРЕДОВИЩЕ, МАКРОСЕРЕДОВИЩЕ, АНАЛІЗ АГРОПРОМИСЛОВОСТІuk_UA
dc.titleДослідження внутрішнього і зовнішнього середовища агропідприємстваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу