Позиціонування як засіб забезпечення конкурентоспроможності (за матеріалами ТОВ «РУШ»
Abstract
Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2024.
Об’єктом розроблення виступає – процес забезпечення конкурентоспроможності за рахунок позиціонування підприємства.
Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо забезпечення конкурентоспроможності за рахунок позиціонування підприємства.
Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто теоретичні засади застосування позиціонування як засобу забезпечення конкурентоспроможності підприємства; охарактеризовано діяльність ТОВ «РУШ» в умовах сталого розвитку; проаналізовано внутрішні та зовнішні конкурентні умови ТОВ «РУШ»; проведено фінансово-економічний аналіз діяльності ТОВ «РУШ»; запропоновано проєкт позиціонування для ТОВ «РУШ» на ринку косметичних послуг, що передбачає встановлення аналізатору шкіри обличчя (SkinBar) в мережі магазинів «Єва»; оцінено ефективність запропонованих заходів.