Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГончаров, Артем Юрійович
dc.date.accessioned2025-01-14T21:22:23Z
dc.date.available2025-01-14T21:22:23Z
dc.date.issued2024-06
dc.identifier.citationГончаров А.Ю. Обґрунтування ефективності управлінських рішень щодо покращення асортименту продукції завдяки інноваційній діяльності (за матеріалами ТОВ «Кернел-Трейд») / А.Ю. Гончаров. – Д. : НТУ «ДП», 2024. – 68 с. uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169196
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2024.   Об’єктом розроблення виступає – процес обґрунтування ефективності управлінських рішень щодо покращення асортименту продукції завдяки інноваційній діяльності. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо покращення асортименту продукції за рахунок прийняття ефективних рішень у сфері управління інноваціями.  Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто принципи та підходи у визначенні сутності поняття «інновація»; охарактеризовано основні аспекти та механізми управління інноваціями на підприємстві з акцентом на покращення асортименту продукції; досліджено стратегічний розвиток впровадження інновацій на підприємстві та інноваційна діяльність під час воєнного стану; надана загальна характеристика діяльності ТОВ «Кернел-Трейд»; оцінено конкурентоспроможність ТОВ «Кернел-Трейд»; проаналізовано показники фінансово-господарського стану ТОВ «Кернел-Трейд»; сформовано інноваційний проєкт з покращення асортименту продукції ТОВ «Кернел-Трейд»; розглянуто впровадження інвестиційно-інноваційного проєкту у ТОВ «Кернел-Трейд».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectІННОВАЦІЯ, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ, УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЯМИ, АСОРТИМЕНТ ПРОДУКЦІЇ, ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ, ЕФЕКТИВНІСТЬuk_UA
dc.titleОбґрунтування ефективності управлінських рішень щодо покращення асортименту продукції завдяки інноваційній діяльності (за матеріалами ТОВ «Кернел-Трейд») uk_UA
dc.title.alternativeSubstantiation of the effectiveness of managerial decisions to improve the range of products through innovative activities (based on the materials of “Kernel-Trade” LLC) uk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу