Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБойко Артем Ігорович
dc.date.accessioned2025-01-14T23:22:15Z
dc.date.available2025-01-14T23:22:15Z
dc.date.issued2024-06
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169198
dc.descriptionОб’єкт дослідження – процес забезпечення конкурентоспроможності продукції підприємств в сучасних умовах господарювання. Предмет дослідження – теоретичні та методичні підходи з обґрунтування та прийняття управлінських рішень щодо підвищення рівня конкурентоспроможності продукції виробничого підприємства. Мета роботи – обґрунтування і розробка практичних рекомендацій стосовно впровадження заходів, спрямованих на підвищення рівня конкурентоспроможності продукції виробничого підприємства, що позитивно вплине на результати його господарювання та імідж. Методи дослідження – узагальнення і систематизація, методи математичної статистики, кореляційний аналіз, графічний метод. Отримані результати. У першому розділі розкриті теоретичні основи обґрунтування управлінських рішень щодо забезпечення конкурентоспроможності підприємств. У другому розділі проведено аналіз та оцінку конкурентоспроможності ТОВ «Вільногірське скло». У третьому розділі розроблено та обґрунтовано управлінські рішення щодо формування конкурентоспроможності ТОВ «Вільногірське скло». Сфера практичного застосування результатів роботи – результати роботи можуть бути використані підприємствами для формування низки заходів, спрямованих на підвищення рівня конкурентоспроможності.  uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectКОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, ПІДПРИЄМСТВО, ПРИБУТОК, ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ, СТРАТЕГІЯ, ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇuk_UA
dc.titleОбґрунтування управлінських рішень щодо підвищення рівня конкурентоспроможності компаніїuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу