Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorТуравцов Станіслав Артурович
dc.date.accessioned2025-01-14T23:29:08Z
dc.date.available2025-01-14T23:29:08Z
dc.date.issued2024-06
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169200
dc.descriptionОб’єкт дослідження – процес формування збутової стратегії підприємств. Предмет дослідження – теоретичні та методичні підходи з організації та прийняття управлінських рішень щодо удосконалення збутової стратегії підприємств. Мета роботи – обґрунтування і розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення стратегії збуту продукції мережі магазинів одягу в сучасних умовах господарювання. Методи дослідження – узагальнення і систематизація, методи математичної статистики, SWOT-аналіз, графічний метод. Отримані результати. У першому розділі розкриті теоретичні основи формування стратегії продажів в сучасних умовах господарювання. У другому розділі проведено аналіз ефективності збутової діяльності мережі магазинів одягу Colin’s. У третьому розділі розроблено та обґрунтовано заходи, спрямовані на удосконалення стратегії продажів магазинів одягу Colin’s. Сфера практичного застосування результатів роботи – результати роботи можуть бути використані мережами магазинів при формуванні та удосконалення збутової стратегії, що позитивно вплине на результати господарювання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectЗБУТ, ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ, СТРАТЕГІЯ ПРОДАЖІВ, ІНТЕРНЕТ-ПРОСТІР, ЗВ’ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ, SWOT-АНАЛІЗ, ПРОДАЖІ.uk_UA
dc.titleУдосконалення стратегії продажів продукції підприємства в сучасних умовах господарюванняuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу