Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПетренко Гліб Олегович
dc.date.accessioned2025-01-15T05:14:12Z
dc.date.available2025-01-15T05:14:12Z
dc.date.issued2024-06
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169208
dc.description.abstractПояснювальна записка кваліфікаційної роботи на тему «Удосконалення системи мотивації працівників торговельних компаній» 74 сторінка, 19 рисунків, 3 таблиці, 28 використаних джерел. МОТИВАЦІЯ, ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН, ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ, ТЕХНІКА ПРОДАЖ, ПРОДАВЦІ-КОНСУЛЬТАНТИ, ПРОГРАМИ НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ Об’єкт дослідження – процес мотивації персоналу підприємств в сучасних умовах господарювання. Предмет дослідження – сукупність теоретичних положень, методичних підходів та практичних рекомендацій щодо мотивації працівників торговельних компаній. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення системи мотивації персоналу торговельних компаній шляхом підвищення кваліфікації персоналу підприємства. Методи дослідження – узагальнення і систематизація, методи математичної статистики, графічний метод. Отримані результати. У першому розділі розкриті теоретичні основи мотивації працівників підприємств в сучасних умовах господарювання. У другому розділі проведено аналіз та оцінку діяльності магазину чоловічого одягу. У третьому розділі розроблено та обґрунтовано рекомендації щодо удосконалення системи мотивації персоналу торговельної компанії. Розроблено план навчання продавців-консультантів. Сфера практичного застосування результатів роботи – результати роботи можуть бути використані торговельними компаніями при розробці та впровадженні заходів, спрямованих на покращення діючої системи мотивації та навчання співробітників сучасним технікам спілкування з клієнтами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleУдосконалення системи мотивації працівників торговельних компанійuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу