Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПаршина, Маргарита Юріївна
dc.date.accessioned2025-01-23T08:47:32Z
dc.date.available2025-01-23T08:47:32Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationПаршина М.Ю. ОСОБЛИВОСТІ АНГЛОМОВНИХ РЕКЛАМНИХ СЛОГАНІВ ТА СПЕЦИФІКА ЇХ ПЕРЕКЛАДУ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ.-:Кваліфікаційна робота магістра/ Паршина М.Ю.-Дніпро, 2024р.-110с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169357
dc.description.abstractТеоретична новизна роботи полягає у комплексному дослідженні англомовних рекламних слоганів шляхом аналізу комунікативних аспектів використання відомих стратегій у перекладі англомовних рекламних слоганів, що дозволяє визначити специфіку їх перекладу українською мовою та сформувати підґрунтя досягнення прагматичної еквівалентності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectангломовний рекламний слоганuk_UA
dc.subjectперекладацька еквівалентністьuk_UA
dc.subjectлексіко-семантичні трансформаціїuk_UA
dc.subjectстилістичні трансформаціїuk_UA
dc.subjectмоделі перекладуuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ АНГЛОМОВНИХ РЕКЛАМНИХ СЛОГАНІВ ТА СПЕЦИФІКА ЇХ ПЕРЕКЛАДУ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу