Формування каналів розподілу товарів підприємства
Resumen
У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства, що функціонує на флористичному ринку, а також проаналізовано внутрішнє та зовнішнє сeрeдовищe підприємства. Провeдeно маркeтинговe досліджeння каналів розподілу підприємства з метою розробки пропозицій щодо вдосконалення процесу їх формування.
Об’єкт розроблення: процес формування каналів розподілу товарів ТОВ «Фрезія» на ринку флористики.
Мета кваліфікаційної роботи: вивчення теоретичних та практичних питань формування каналів розподілу товарів підприємства на ринку флористики та розробка пропозицій щодо вдосконалення процесу їх формування.
Положення, що захищаються: Формування каналів розподілу товарів підприємства, що функціонує на флористичному ринку. Визначення основних напрямів поліпшення роботи в каналах розподілу товарів підприємства. Пропозиції щодо вдосконалення каналів розподілу товарів підприємства.
Інформація щодо впровадження (за наявності): результати досліджень можуть бути застосовані ТОВ «Фрезія» для вдосконалення каналів розподілу, оптимізації витрат на розподіл товарів, адаптації під потреби різних сегментів споживачів, а також для підвищення конкурентоспроможності на ринку флористичних послуг.
Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на підприємствах флористичного ринку України.
У роботі використано такі методи досліджень: В процесі виконання роботи було використано комплекс традиційний маркетинговий аналіз, контент-аналіз, горизонтальний та вертикальний аналіз, графічний метод, метод логічного узагальнення, порівняльний метод, економіко-