Формування товарного асортименту підприємства
Короткий опис(реферат)
В ході цього кваліфікаційного дослідження асортимент продукції
компанії Multitoys був поліпшений.
Об’єкт дослідження – процес формування ефективного товарного
асортименту торгівельного підприємства “Multitoys” та використання його у
практичній маркетингової діяльності підприємства на ринку.
Мета роботи – дослідження формування ефективного товарного
асортименту торгівельного підприємства “Multitoys”, пошук, розробка
практичних рекомендацій, щодо маркетингової діяльності підприємства.
У дослідженні використовуються такі методи дослідження, як:
- ABC-аналіз є одним з найпопулярніших методів аналізу
асортименту.
- Матриця BCG (Бостонської консультативної групи) ділить
товари на чотири категорії на основі відносної частки ринку та темпів
зростання ринку.
- SWOT-аналіз (аналіз сильних і слабких сторін, можливостей та
загроз) допомагає оцінити внутрішні та зовнішні фактори, що впливають на
товарний асортимент. Він дозволяє визначити ключові можливості для
розвитку та потенційні загрози.