Розробка маркетингової стратегії позиціонування торговельно-розважального центру
Resumen
Об’єкт кваліфікаційної роботи: маркетингова стратегія позиціонування торговельно-розважального центру.
Метою кваліфікаційної роботи є розробка ефективної маркетингової стратегії позиціонування торговельно-розважального центру «Караван» у місті Дніпро, яка забезпечить його конкурентоспроможність та підвищить привабливість для цільових сегментів споживачів.
Положення що захищаються: унікальна пропозиція цінності (УПЦ); концепція позиціонування, яка відрізняє ТРЦ «Караван» від конкурентів; комплекс маркетингових заходів для ефективного впровадження стратегії.
Можливі сфери застосування результатів даної роботи: результати дослідження можуть бути використані керівництвом ТРЦ «Караван» для вдосконалення маркетингової стратегії та підвищення конкурентоспроможності центру.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: розроблена маркетингова стратегія позиціонування сприятиме підвищенню впізнаваності бренду ТРЦ «Караван», збільшенню його відвідуваності, зростанню продажів та підвищенню лояльності клієнтів.
За результатами даної роботи були надані наступні рекомендації: вдосконалення клієнтського сервісу; активізація рекламних та промоційних заходів; впровадження інноваційних маркетингових технологій; розробка та реалізація програм лояльності; проведення заходів для залучення клієнтів та підвищення їх задоволеності.
Результати дослідження будуть використані для підвищення конкурентоспроможності ТРЦ «Караван», покращення його маркетингової діяльності та підвищення рівня задоволеності клієнтів. Застосування розробленої стратегії дозволить зміцнити позиції центру на ринку та забезпечити його довгостроковий успіх.
У роботі було використано наступні методи наукових досліджень: аналіз літературних джерел; маркетингові дослідження та опитування; SWOT-аналіз; IFAS-аналіз ; EFAS-аналіз ; PEST-аналіз ; 7P-аналіз ; розробка унікальної пропозиції цінності (УПЦ); розробка комплексу маркетингових заходів.