Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКирпи, Віталій
dc.date.accessioned2025-03-01T18:34:24Z
dc.date.available2025-03-01T18:34:24Z
dc.date.issued2024-06-28
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169623
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі здійснено аналіз маркетингової діяльності підприємства, що функціонує на ринку товарів повсякденного попиту. Також було досліджено внутрішнє середовище підприємства, включаючи його сильні та слабкі сторони, та зовнішнє середовище, зокрема можливості та загрози. Об’єкт дослідження – процес вивчення факторів зовнішнього впливу на поведінку споживачів товару повсякденного попиту та використання їх у практичній маркетингової діяльності підприємства на ринку Метою бакалаврської кваліфікаційної роботи є дослідження факторів зовнішнього впливу на поведінку споживачів товару повсякденного попиту та відповідне вдосконалення маркетингової діяльності підприємства. Положення, що захищаються: дослідження поведінки споживачів при купівлі товарів повсякденного попиту дозволили визначити, що на формування ставлення до торговельної марки та вибір хлібобулочних виробів впливають як особисті фактори, так і зовнішня маркетингова діяльність компанії. Висновки та пропозиції щодо розвитку об’єкта дослідження стосуються вдосконалення методів, процедур і механізмів визначення комплексного впливу зовнішніх факторів та маркетингових стратегій на поведінку споживачів хлібобулочних виробів. У роботі застосовано такі методи дослідження: статистичний метод анкетування, метод експертних оцінок, SWOT-аналіз.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ, СПОЖИВЧИЙ ПОПИТ, КАТЕРИНОСЛАВХЛІБ, ХЛІБОБУЛОЧНІ ВИРОБИ, ТОВАР ПОВСЯКДЕННОГО ПОПИТУ, МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ.uk_UA
dc.titleАналіз факторів зовнішнього впливу на поведінку споживачів товарів повсякденного попитуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу