Маркетингові комунікації комунального підприємства «єДніпро», спрямовані на сталий розвиток міста
Короткий опис(реферат)
Об’єкт кваліфікаційної роботи – процес маркетингової діяльності комунального підприємства.
Метою кваліфікаційної роботи є удосконалення теоретико-методичних складових маркетингових комунікацій комунального підприємства «єДніпро», спрямованих на сталий розвиток міста.
Положення, що захищаються: рекомендації розроблені на основі проведених маркетингових досліджень сприятимуть розповсюдженню та застосуванню засад сталого розвитку для КП «єДніпро» та міста в цілому.
Можливі сфери застосування результатів даної роботи включають
розповсюдження засад сталого розвитку та покращенню маркетингових комунікацій комунальних підприємств.
За результатами даної роботи були надані наступні рекомендації: для покращення позицій КП «єДніпро» на ринку необхідно оновити підхід до ведення соціальних мереж та веб-сайту, застосовуючи інструменти штучного інтелекту та інших інноваційних інструментів, а також проводити більше заходів, спрямованих на освіту школярів та студентів у сфері цифровізації та еко-заходів.. Ці рекомендації були надані з метою покращення ставлення споживачів до бренду та кращого розуміння ними його діяльності.
Результати дослідження будуть використані для маркетингового та стратегічного планування «єДніпро»; рекомендації з вдосконалення маркетингових комунікацій̆ будуть впроваджені у роботу маркетолога КП.
У роботі було використано аналіз за допомогою багатокутникаконкурентоспроможності, аналізи PEST, IFAS, матриця SWOT аналізу тощо.