Удосконалення маркетингової комунікаційної політики на засадах бенчмаркингу
Abstract
В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову комунікаційну політику підприємства, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Робота містить аналіз сучасного стану маркетингової комунікаційної політики футбольного клубу, порівняльний аналіз з провідними клубами на основі бенчмаркингу, розробку нових комунікаційних стратегій та рекомендацій для вдосконалення
Об’єктом кваліфікаційної роботи є маркетингова комунікаційна політика підприємства на засадах бенчмаркингу.
Предметом кваліфікаційної роботи є застосування заходів конкурентоспроможної маркетингової комунікаційної політики для реалізації політики просування.
Метою кваліфікаційної роботи є дослідження маркетингової політики просування підприємства на засадах бенчмаркингу та надання рекомендацій щодо заходів конкурентоспроможної маркетингової комунікаційної політики для реалізації політики просування на ринку футболу.
Положення, що захищаються: результати бенчмаркингового дослідження для виявлення кращих практик у галузі, що дозволило надати рекомендації щодо заходів конкурентоспроможної маркетингової комунікаційної політики для реалізації політики просування на ринку футболу;
Результати роботи можуть бути використані ТОВ «ФК Колос» Ковалівка» для вдосконалення своєї маркетингової комунікаційної політики, а також іншими спортивними клубами для покращення взаємодії з фанатами та залучення нових спонсорів.
Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаною курсовою роботою з маркетингового стратегічного планування.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта кваліфікаційної роботи підтверджують ефективність бенчмаркингу як методу вдосконалення маркетингової комунікаційної політики. Пропозиції включають регулярний аналіз ключових показників ефективності, адаптацію стратегії до змін у ринку та впровадження нових технологій для покращення комунікації з фанатами.
У роботі використано такі методи досліджень: ситуаційний аналіз, бенчмаркинг, контент-аналіз, кількісні та якісні методи дослідження соціальних мереж, аналіз ключових показників ефективності маркетингових комунікацій.