Маркетингова діяльність підприємства на ринку готельних послуг
Abstract
У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність
підприємства на ринку готельних послуг, а також проаналізовано внутрішнє
(сильні та слабкі сторони), зовнішнє середовище (можливості та загрози)
підприємства та надано рекомендації щодо напрямів удосконалення
маркетингової діяльності готелю.
Мета кваліфікаційної роботи: вдосконалення теоретико-методичних
та практичних положень щодо маркетингового просування готельних
послуг на ринку В2С.
Об’єкт розроблення: предмет маркетингової діяльності підприємства на
ринку готельних послуг.
Результати дослідження будуть використані для підвищення
обізнаності споживачів і партнерів та розробки маркетингової інноваційної
політики підприємства на ринку готельних послуг.
Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими
роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення,
науковими студентськими роботами з маркетингу.
Результати роботи можуть бути використані на підприємствах
готельної індустрії для вдосконалення маркетингових стратегій та
підвищення ефективності просування готельних послуг.
Робота має застосування у сфері маркетингу готельних послуг та
туристичної індустрії.
Соціально-економічна ефективність роботи полягає у покращенні
якості надання готельних послуг та підвищенні конкурентоспроможності
підприємства.
У дипломній роботі використано такі методи дослідження:
статистичний метод, якісний метод, метод експертних оцінок, IFAS-аналіз,
PEST-аналіз, SWOT-аналіз.