Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПонамарчук, Анна
dc.date.accessioned2025-03-01T19:11:58Z
dc.date.available2025-03-01T19:11:58Z
dc.date.issued2024-06-28
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169641
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі здійснено аналіз системи маркетингових досліджень підприємства та окреслено шляхи її розвитку на прикладі компанії «Stripo». Надано характеристику підприємства з огляду на внутрішнє і зовнішнє середовище його функціонування. Розглянуто організацію маркетингових досліджень, оцінено її ефективність та запропоновано шляхи покращення з урахуванням сучасних Інтернет-технологій. Мета кваліфікаційної роботи полягає в удосконаленні теоретико-методичних та практичних положень щодо організації маркетингових досліджень компанії «Stripo» у сфері інформаційних технологій. Об’єктом дослідження є теоретико-методичні положення організації маркетингових досліджень на підприємстві. Предметом дослідження виступає система організації маркетингових досліджень підприємства на прикладі компанії «Stripo». Положення, що захищаються: сучасні умови розвитку цифрових технологій породжують необхідність створення у компанії «Stripo» підрозділу з маркетингових досліджень та використання сучасних сервісів для аналітики даних, які інтегруються з «BigQuery» через API. Застосування штучного інтелекту для покращення структурування та аналізу даних. Взаємозв’язок з іншими роботами: кваліфікаційна робота має тісний зв'язок зі звітом з передатестаційної практики бакалавра. Результати роботи можуть бути використані у діяльності компанії «Stripo», а також інших підприємств для покращення організації маркетингових досліджень та аналітики. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у підвищенні конкурентоспроможності компаній, покращенні якості послуг та задоволеності клієнтів, що сприятиме зростанню доходів та економічної стабільності за рахунок впровадження ефективної організації маркетингових досліджень та аналітики. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: у роботі запропоновано рекомендації щодо організації маркетингових досліджень, які відповідають управлінській проблемі компанії. Зокрема, акцент зроблено на створенні підрозділу з маркетингових досліджень у компанії «Stripo» та використанні сучасних інструментів для об'єднання та аналізу даних. У роботі використано такі методи досліджень: PEST-аналіз, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, SWOT-аналіз, комплекс маркетингу 7P, аналіз конкурентів, порівняльний аналіз.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectАНАЛІЗ ДАНИХ, ІНТЕГРАЦІЯ СЕРВІСІВ, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, ПІДРОЗДІЛ, СЕРВІСИ АНАЛІТИКИ, СТРАТЕГІЧНІ РІШЕННЯ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТuk_UA
dc.titleОрганізація маркетингових досліджень підприємстваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу