Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПортний, Данило
dc.date.accessioned2025-03-01T19:14:03Z
dc.date.available2025-03-01T19:14:03Z
dc.date.issued2024-06-28
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169642
dc.description.abstractОб’єктом кваліфікаційної роботи є процес стратегічного планування в умовах маркетингової орієнтації діяльності підприємства хлібопекарної промисловості. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методологічних та організаційно-економічних аспектів та практичних положень стратегічного планування маркетингової діяльності ТОВ «Хлібозавод № 10» м. Дніпро. Метою кваліфікаційної роботи є розробка науково-методичних аспектів і розробка перспективних напрямів стратегічного планування маркетингової діяльності підприємства хлібопекарної промисловості. Положення, що захищаються – рекомендації щодо процесу маркетингового стратегічного планування на підприємстві та підвищення його ефективності. Методи дослідження. У роботі застосовано набір маркетингових методів: матричний аналіз (для побудови матриць Бостонської консалтингової групи для товарного портфеля підприємства, матриця McKinsey), SWOT-аналіз (для дослідження маркетингових можливостей і загроз, сильних і слабких сторін підприємства в межах оцінки його стратегічних маркетингових позицій), SPACE-аналіз; економіко-математичного моделювання (для розробки оптимізованого виду товару). Інформаційною базою дослідження є наукові праці з досліджень як вітчизняних, так і закордонних вчених, що займалися вивченням питань організації маркетингової діяльності на підприємстві; законодавчі та нормативні акти України, періодичні видання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectПЛАНУВАННЯ, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, СТРАТЕГІЯ, ПРОДУКЦІЯ, ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ, ПОТРЕБИ СПОЖИВАЧІВuk_UA
dc.titleСтратегічне планування маркетингової діяльності підприємстваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу