Маркетингова стратегія позиціонування бренду
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Обʼєкт кваліфікаційної роботи — маркетингова стратегічна діяльність компанії. Мета роботи – розробка ефективної маркетингової стратегії позиціонування бренду для збільшення конкурентоспроможності підприємства. Завдання роботи: визначення теоретичних засад та методичних підходів до удосконалення бренд-орієнтованого управління конкурентоспроможністю бренду «XSTORE» Положення, що захищаються: рекомендації розроблені на основі проведених маркетингових досліджень (глибоке дослідження цільової аудиторію, її потреби та очікування, аналіз конкурентного середовища, дослідження емоційної, запам'ятовування особистостості бренду). Практичне значення одержаних результатів полягає у розробці пропозицій щодо формування стратегії позиціонування «XSTORE» та впровадження його новітніх технологій, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності бренду. Висновки, пропозиції щодо розвитку обʼєкта розроблення: для підвищення рівня чоловічої цільової аудиторії необхідно запровадити контент на Instagram сторінці у вигляді UGS-роликів. За результатами даної роботи були надані наступні рекомендації: ● сформувати стратегію просування на нову частку аудиторії; ● дослідити сегмент цільової аудиторії; ● впровадити зміни для поліпшення охоплень нової частки аудиторії. Положення, що виносяться на захист: покращення ефективності маркетингової стратегії підприємства.