Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСтарчова, Дарина
dc.date.accessioned2025-03-01T19:20:59Z
dc.date.available2025-03-01T19:20:59Z
dc.date.issued2024-06-28
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169647
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі проаналізовано етапи формування маркетингової стратегії релокованого підприємства на ринку харчової промисловості, внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє сeрeдовищe (можливості та загрози) підприємства. Окремо було проведене маркетингове дослідження з метою коректного формування маркетингової стратегії. Об’єкт розроблення: напрямки формування маркетингової стратегії релокованих підприємств в сучасних ринкових умовах. Мета кваліфікаційної роботи: розробити ефективну маркетингову стратегію для релокованого підприємства, яке працює на ринку харчової промисловості. Положення, що захищаються: дослідження підприємств, що пройшли через релокацію в умовах війни, дозволило виявити, що найбільш сприятливою стратегією для них є стратегія диверсифікації, а найпоширеніша управлінська проблема – низький рівень впізнаваності бренду та відсутність продажів. Інформація щодо впровадження: релоковане підприємство ТОВ «Нова Кухня» зможе використати результати дослідження для вирішення власних управлінських проблем, формування успішної маркетингової стратегії підприємства та забезпечення регулярного зростання конкурентоспроможності підприємства. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, маркетингового стратегічного планування та передатестаційної практики. Результати роботи можуть бути використані на релокованих підприємствах України, що працюють на ринку харчової промисловості. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у допомозі релокованим підприємствам пришвидшити процес їх відновлення. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення процесу формування маркетингової стратегії для релокованих підприємств на ринку харчової промисловості. У роботі використано такі методи досліджeнь: статистичний мeтод, анкeтування, якісний мeтод, мeтод eкспeртниx оцінок, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, РЕЛОКОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО, УПРАВЛІНСЬКА ПРОБЛЕМА, ХАРЧОВА ПРОМИСЛОВІСТЬ.uk_UA
dc.titleФормування маркетингової стратегії релокованого підприємстваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу