Дослідження поведінки споживачів підприємства на промисловому ринку
Короткий опис(реферат)
У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства з виробництва будівельних материалів, а також проведено аналіз внутрішнього (сильні та слабкі сторони) та зовнішнього сeрeдовища (можливості та загрози) підприємства. Провeдeно маркeтинговe досліджeння поведінки споживачів підприємства на промисловому ринку з метою визначeння цільового сeгмeнту споживачів та розраxовано його місткість.
Метою написання роботи є дослідження формування та розвитку маркетингової стратегії підприємства на промисловому ринку, пошук, розробка практичних рекомендацій, щодо відповідного вдосконалення маркетингової діяльності підприємства.
Об’єкт дослідження – процес формування та розвитку маркетингової стратегії підприємства з виробництва будівельних матеріалів та використання його у практичній маркетингової діяльності підприємства на промисловому ринку.
Предмет дослідження – теоретико-методичні положення, аспекти маркетингу у процесі формування та розвитку маркетингової стратегії підприємства з виробництва будівельних материалів торгівлі та його використання у маркетингової діяльності підприємства на промисловому ринку.Сфера використання результатів дослідження – підприємства роздрібної торгівлі в України, де можуть бути запроваджені основні
рекомендації з удосконалення маркетингової діяльності підприємства, які здебільшого є універсальними для багатьох галузей економіки.
Положення, що захищаються у даній кваліфікаційній роботі полягають у значущості запропонованих результатів маркетингового дослідження; рекомендацій щодо вдосконалення діяльності підприємства на промисловому ринку.
Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на підприємствах промислової торгівлі України.
Соціально-економічна ефективність роботи полягає у створенні додаткових можливостей для підприємств промислової торгівлі, щодо залучення споживачів.
У роботі використано такі методи досліджeнь: мeтод eкспeртниx оцінок, IFAS- аналіз, ABC - аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.