Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorШевченко, Олексій
dc.date.accessioned2025-03-01T19:36:56Z
dc.date.available2025-03-01T19:36:56Z
dc.date.issued2024-06-28
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169658
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність роздрібного магазину техніки та аксесуарів, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Проведено маркетингове дослідження купівельної поведінки споживачів підприємства з метою обґрунтування вибору моделі впливу на споживчу поведінку. Об’єкт кваліфікаційної роботи: процес купівельної поведінки споживачів підприємства роздрібної торгівлі. Мета кваліфікаційної роботи: дослідження моделей купівельної поведінки споживачів та розробка практичних рекомендацій щодо впливу на поведінку споживачів на прикладі роздрібного підприємства ФОП «Буряк Марина Анатоліївна». Положення, що захищаються: купівельна поведінка споживачів роздрібного підприємства: світовий та український досвід. Результати дослідження особливостей споживчого вибору роздрібного підприємства ФОП «Буряк Марина Анатоліївна», що працює на ринку електроніки. Маркетингова стратегія, розроблена на основі маркетингового дослідження, що сприяє залученню споживачів. Модель споживчої поведінки, розроблена на основі маркетингового дослідження, спрямована на залучення потенційних споживачів, які шукають товар, що задовольнить їхні потреби. Інформація щодо впровадження (за наявності): Результати дослідження будуть використані ФОП «Буряк Марина Анатоліївна» для залучення потенційних споживачів, які шукають товар, що задовольнить їхні потреби. Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на роздрібних підприємствах України. У роботі використано такі методи досліджень: наукове абстрагування, аналіз та синтез, статистичні методи, зокрема зіставлення і групування, динамічні порівняння, графічні та табличні методи, порівняльний аналіз та маркетингові методи. Окрім цього використані спеціальні методи маркетингових досліджень, а саме анкетування, якісний метод, глибиннe інтeрв’ю, мeтод eкспeртниx оцінок, IFAS- аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз тощо.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectКУПІВЕЛЬНА ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ, РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ, МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ, МОДЕЛЮВАННЯ СПОЖИВЧОЇ ПОВЕДІНКИ.uk_UA
dc.titleДослідження купівельної поведінки споживачів підприємства роздрібної торгівліuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу