Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЯщенко, Олександр
dc.date.accessioned2025-03-01T19:43:40Z
dc.date.available2025-03-01T19:43:40Z
dc.date.issued2024-06-28
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169662
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні та методичні засади формування маркетингової товарної політики виробничого підприємства; проаналізовано маркетингову товарну політику ТОВ «Арт Метал Фурнітура Стільці»; удосконалено маркетингову товарну політику ТОВ «Арт Метал Фурнітура Стільці». Об'єкт дослідження: процес маркетингової діяльності виробничого підприємства. Метою роботи: висвітлення та удосконалення маркетингової товарної політики виробничого підприємства. Положення, що захищаються: дослідження маркетингової товарної політики підприємства дозволило вдосконалити товарний асортимент продукції ТОВ «Арт Метал Фурнітура Стільці» та підвищити конкурентоспроможність за підприємства за рахунок оптимізації маркетингових комунікацій. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими проєктами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на виробничих підприємствах України. Робота має застосування у сфері маркетингової товарної політики в меблевій галузі. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у вдосконаленні товарного асортименту продукції, та підвищенню конкурентоспроможності підприємства за рахунок оптимізації маркетингових комунікацій. У роботі використано такі методи досліджень: метод аналізу та синтезу використано для обґрунтування напрямів оптимізації товарного асортименту підприємства. Статистичний аналіз задіяно для вивчення, групування, порівняння, оцінки та інтерпретації фактичних даних; зіставлення фактичних даних звітного року з попередніми даними. Метод системного підходу використано для визначення і обґрунтування показників конкурентного аналізу. Використання спеціальних маркетингових методів, таких як PEST-аналіз, SWOT-аналіз, аналіз конкурентного середовища та сегментація ринку, побудова БКГ-матриці, АВС-, XYZ-аналіз, EFAS-аналіз, IFAS-аналіз дозволили глибше розуміти контекст та можливості впливу на цільову аудиторію підприємства. Графічні дані були використані для наочного представлення результатів дослідження.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, ТОВАРНИЙ АСОРТИМЕНТ, МЕБЛЕВА ГАЛУЗЬ.uk_UA
dc.titleАналіз маркетингової товарної політики виробничого підприємстваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу