Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorШирінова, Олександра
dc.contributor.authorШирінова, Олександра
dc.date.accessioned2025-03-01T19:56:11Z
dc.date.available2025-03-01T19:56:11Z
dc.date.issued2024-12-13
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169670
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі проаналізовано комплекс маркетингової діяльності благодійної організації «Благодійний фонд “Культурні сили України”», її вплив на соціально-культурний розвиток громад, що постраждали внаслідок війни, та запропоновано шляхи вдосконалення управління маркетингом у цій сфері. Об’єкт розроблення: маркетингова діяльність благодійної організації «БФ Культурні сили України». Мета кваліфікаційної роботи: розробка пропозицій з удосконалення управління маркетинговою діяльністю волонтерської організації з урахуванням її соціальної місії та специфіки діяльності в умовах посткризового відновлення. Положення, що захищаються: аналіз маркетингового комплексу волонтерської організації, включаючи продукт, ціну, місце та просування; оцінка ефективності комунікаційних стратегій із залучення цільових аудиторій. запропонована сегментація цільових аудиторій та шляхи підвищення соціальної ефективності проєктів; рекомендації щодо вдосконалення процесів просування культурних ініціатив і взаємодії з партнерами. Інформація щодо впровадження: результати роботи можуть бути впроваджені в діяльність волонтерської організації для покращення її маркетингових практик. Взаємозв’язок з іншими роботами: робота пов’язана з курсовими роботами, з актуальними дослідженнями у сфері соціального маркетингу, управління некомерційними організаціями та розвитком культурних практик у громадах. Результати роботи можуть бути використані: у практичній діяльності волонтерської організацій та громадських ініціатив, спрямованих на розвиток культури та соціальної згуртованості. 4 Робота має застосування у сфері: управління маркетингом, соціального маркетингу, культурного розвитку громад. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у: покращенні залучення громад до соціокультурних проєктів, підвищенні ефективності використання ресурсів, а також зміцненні національної ідентичності через підтримку культурних ініціатив. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: запровадження більш персоналізованих підходів до взаємодії з цільовою аудиторією; розширення проєктів із урахуванням потреб деокупованих та прифронтових регіонів; впровадження нових інструментів цифрового маркетингу для розширення охоплення аудиторії. У роботі використано такі методи досліджень: аналіз вторинних даних, сегментаційний аналіз, метод експертних оцінок (IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз), тощо.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectВОЛОНТЕРСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ, КУЛЬТУРНІ ПРОЄКТИ, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, МАРКЕТИНГОВА КОМУНІКАЦІЯ, НЕКОМЕРЦІЙНИЙ СЕКТОР, ПРОСУВАННЯ, СЕГМЕНТАЦІЯ АУДИТОРІЇ, СОЦІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ, КУЛЬТУРНІ СИЛИ УКРАЇНИ, УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМuk_UA
dc.titleУправління маркетинговою діяльністю волонтерської організаціїuk_UA
dc.title.alternativeУправління маркетинговою діяльністю волонтерської організаціїuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу