Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Періодичні видання НТУ "Дніпровська політехніка"
  3. Економічний вісник
  4. ЕВ, 2009 рік, №4
  5. Критичне дослідження ринку реклами України: тенденції та перспективи розвитку
 
  • Details

Критичне дослідження ринку реклами України: тенденції та перспективи розвитку

Date Issued
2009-12-25
Author(s)
Метеленко, Н.Г. 
Хацер, М. В. 
Abstract
Здійснено критичний аналіз динаміки та структури ринку реклами в Україні у розрізі його секторів. Встановлено проблеми, тенденції та перспективи розвитку ринку реклами на сучасному етапі в умовах кризи.; The critical analysis of dynamics and structure of advertising market in Ukraine on sectors basis is fulfilled. Problems, tendencies and perspectives of the advertising market’s development are established at the current stage in crisis terms.
Subjects

реклама

медіареклама

структура ринку

динаміка ринку

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

2009_4_p099-107.pdf

Size

435.32 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):ea0c2cf8b576e656d44d9bb4fc6bd3a1

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify