Місце та роль вищих навчальних закладів в системі соціально - економічного розвитку України
Date Issued
2013
Author(s)
Матюх, С. А.
Abstract
Україна чітко визначила орієнтир на входження до освітнього простору Євро пи та здійснює модернізацію освітньої діяльності в контексті європейських вимог для практичної реалізації цієї мети . У межах Болонського процесу було сфор мульовано шість ключових принципів : впровадження двоциклового навчання , запровадження кредитної системи , контроль якості освіти , підвищення мобільності студентів , забезпечення працевлаштування випускників , забезпечення привабли вості європейської системи освіти . Болонський процес відкриває можливості для інтернаціоналізації вищої освіти , формами якої є мобільність слухачів , викладачів , інтернаціоналізація навчальних планів та транснаціоналізація вищої освіти . На сучасному етапі соціально -економічного розвитку нашої країни надзви чайно зростає роль вищої освіти в становленні економіки знань . Водночас еконо мічна криза та прискорення інфляційних процесів для більшості вітчизняних вищих навчальних закладів спричинили погіршення необхідного фінансового забезпечення . В умовах обмеженої фінансової автономії навчальних закладів це стає негативним чинником удосконалення системи фінансування вищої освіти . Саме тому подальший розвиток вищої освіти в Україні , направлений на отримання висококваліфікова них , конкурентоспроможних кадрів , потребує удосконалення всієї системи фінан сового управління вищою освітою та вирішення проблеми розширення фінансових джерел вищих навчальних закладів .
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
том1_p014-016.pdf
Size
150.28 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):ef1d6cfbf66b9a1689fd14e876c610ba