• Другий рік війни: стан та тенденції змін вітчизняного ресторанного бізнесу 

      Горпинич, А. О.; Вініченко, І. І. (НТУ ДП, 2024)
      Відкрита воєнна агресія росії, яка триває третій рік, впливає на усі сфери життя українців, і ресторанний̆ ринок не став виключенням. Адже тепер бізнесу для того, щоб не тільки вижити в жорстких умовах, а і вибудовувати в ...
    • Обґрунтування методів розв’язання оптимізаційних задач у діяльності підприємства ресторанного бізнесу 

      Гайдар, В. В.; Малієнко, А. В. (НТУ ДП, 2021)
      Одним із важливих факторів впливу на результати діяльності закладів ресторанного господарства є попит на продукцію і послуги та тенденції його розвитку. Для того, щоб покращити прибуток на підприємстві, впливаючи на попит, ...
    • Особливості маркетингу в гостельно-ресторанному бізнесі 

      Коваль, Єлизавета; Стригуль, Лариса (2023)
      Багато закладів готельно-ресторанного господарства здійснюють маленькі витрати на рекламні компанії, закривають маркетингові секції та перестають розвивати свою діяльність, через це втрачаючи наявних споживачів.Існують ...
    • Сучасні тренди в розвитку діджиталізації та автоматизації ресторанного обслуговування 

      Копейченко, Є. А.; Якименко-Терещенко, Н. В. (НТУ ДП, 2024)
      Умови сучасної індустрії ресторанного бізнесу вимагають від компаній виведення заходів щодо обслуговування клієнтів на якісно новий рівень. Зважаючи на складну економічну ситуацію та зростання конкуренції, традиційні методи ...
    • Тенденції розвитку ресторанних закладів у XXI сторіччі 

      Нуцубідзе, Ана; Любчук, Ольга (2023)
      За останні десятиліття ресторанна індустрія робить сміливі кроки. Найпопулярніші ресторанні тенденції свідчать про те, що власники знаходять інноваційні способи покращити враження гостей у закладі та за його межами, незалежно ...
    • Імпакт-бізнес як ідеологія інноваційного розвитку закладів сфери HORECA 

      Горпинич, А. О. (2023)
      Ресторанне господарство є особливою складовою сфери гостинності (сфера HORECA), що забезпечує задоволення життєвих потреб населення у послугах з організації харчування, відпочинку та дозвілля; надає значну кількість робочих ...
    • Імідж ресторану як фактор впливу на споживчий вибір 

      Федорова, Анастасія; Язіна, Вікторія (2023)
      Сучасна гастрономія переживає конкурентну боротьбу, де кожен ресторан прагне здобути увагу та лояльність клієнтів. Успіх закладів ресторанного господарства та інших підприємств і організацій певною мірою залежить від їхнього ...
    • Інноваційні ресторанні технології 

      Лазько, Дар’я; Герасименко, Тетяна (2023)
      Прогрес будь-якої сфери розвивається пліч-о-пліч з наукою. Ресторанний бізнес не є виключенням. Сьогодні заклади є невід’ємною частиною життя людини. Це не просто економія часу, це місце робочих, романтичних, зустрічей з ...
    • Інноваційні технології в закладах ресторанного господарства 

      Медведєв, Сергій; Булдаков, Олексій; Якименко-Терещенко, Наталія (2023)
      Сучасна індустрія ресторанного бізнесу постійно поширюється та видозмінюється під впливом різних факторів внутрішнього та зовнішнього середовища. Сучасна політика закладів ресторанного господарства головною метою ставить ...