Перегляд Періодичні видання НТУ "Дніпровська політехніка" по темі "маркетингова діяльність"
Зараз показуються 1-2 з 2
-
Маркетингові комунікації та їх взаємозв’язок з маркетинговою діяльністю підприємства
(2010)Проаналізовано сутність маркетингових комунікацій, їх функції, цілі, наведена класифікація системи маркетингових комунікацій, їх еволюція, етапи формування та взаємозв’язок з маркетинговою діяльністю підприємства. -
Типізація інтернет-середовища в Україні для маркетингової діяльності промислових підприємств
(2010)Досліджено територіальну диференціацію економіки України по комплексу показників, що відображають інноваційний розвиток. Запропоновано типізацію адміністративних областей для оцінки потенціалу формування Інтернет-середовища.