Пошук
Зараз показуються 1-4 з 4
Формування маркетингових комунікаційних каналів для просування інноваційних товарів на промисловому ринку
(Видавець Біла К. О., 2021)
Значна частина інновацій у сфері послуг не охоплюється наявними концепціями технологічних продуктових і процесних інновацій [3]. Саме це стало причиною залучення у дослідження інновацій сфери нетехнологічних ...
ЗБІРКА ЦИФРОВИХ КЕЙСОВИХ ЗАВДАНЬ З ДИСЦИПЛІНИ «МАРКЕТИНГОВЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ» ЗА ПЕРШИМ (БАКАЛАВРСЬКИМ) РІВНЕМ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 075 «МАРКЕТИНГ», ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «МАРКЕТИНГ»
(НТУ «ДП», Центр маркетингових технологій, 2021-01-24)
Містить теоретико-методичні відомості, науково-методичні підходи до виконання
кейсових завдань з дисципліни «Маркетингове ціноутворення». Визначено теоретикометодичні засади маркетингового ціноутворення у цифровому ...
Цільові стратегії брендингу в період відновлення після пандемії
(НВФ «Студцентр», 2021)
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ПРАКТИЧНИХ РОБІТ CТУДЕНТІВ ІЗ ДИСЦИПЛІНИ «МАРКЕТИНГОВЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ»
(Центр маркетингових цифрових технологій НТУ «Дніпровська політехніка», 2021-03-04)
Для студентів IІ курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти НТУ «Дніпровська політехніка», які навчаються за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітньо-професійна програма «Маркетинг». Д.: Центр маркетингових цифрових ...