Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2016. : [123] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 123
Попередній перегляд???itemlist.dc.date.accessioned???НазваАвтор(и)
MikhnenkoY.pdf.jpg22-тра-2017CURRENT TRENDS OF INTERNET MARKETINGMikhnenko, Y.; Gubkina, V.
MerkulovaD.pdf.jpg22-тра-2017STORYTELLING IN MODERN MARKETINGMerkulova, D.; Yevseytseva, O.
MelnuchenkoV.pdf.jpg22-тра-2017FEATURES OF SALES PROMOTION IN RETAIL MARKETSMelnuchenko, V.; Palekhova, L.
MelnikT.pdf.jpg22-тра-2017INFORMATION TECHNOLOGIES FOR DATA ANALYSIS IN MARKETINGMelnik, T.; Yakovenko, T.
MelnikA.pdf.jpg22-тра-2017POLITICAL MARKETING AND ITS ROLE AT THE POLLMelnik, A.; Shynkarenko, N.
MaznichevskaI.pdf.jpg22-тра-2017SURVEY OF MODERN eCOMMERCEMaznichevska, I.; Kosar, N.
MatveevaА.pdf.jpg22-тра-2017INFLUENCER MARKETING. HOW TO FIND THE BEST INFLUENCER?Matveeva, A.; Yevseitseva, O.
MarkevichA.pdf.jpg22-тра-2017MARKETING MARKET RESEARCHMarkevich, A.; Serduk, O.; Ivanchenko, I.
Man’koO.pdf.jpg22-тра-2017ANALYSIS OF MAKING A PURCHASE DECISION CONCERNED INFORMATIONAL&ANALYTICAL SERVICES (BASED ON R.BLACKWELLS’ MODEL)Man’ko, O.; Dovgan’, S.
MametyevaA.pdf.jpg22-тра-2017FORMATION OF ENTERPRISES STRATEGIC PLANNINGMametyeva, A.; Chupryna, N.
MalimonK.pdf.jpg22-тра-2017NATION BRANDING − KEY TO ATTRACTING FOREIGN INVESTMENTMalimon, K.; Sopilko, N.
MakukhaYu.pdf.jpg22-тра-2017VERTICALLY INTEGRATED SERVICE AS AN IMPORTANT ELEMENT OF MARKETINGMakukha, Yu.
LypkaM.pdf.jpg22-тра-2017COMPETITION AS A SOURCE OF DEVELOPMENT IN THE MARKETINGLypka, M.; Kuvaeva, T.
LykovaY.pdf.jpg22-тра-2017THE BEHAVIOR OF CONSUMERS WHEN CHOOSING HOUSEHOLD SCALESLykova, Y.; Dovgan’, S.
LykhmanP.pdf.jpg22-тра-2017SELFIE AS AN E-COMMERCE TOOLLykhman, P.; Mishustina, T.; Medynska, S.
LebedevaA2.pdf.jpg22-тра-2017MODERN MARKETING: PERSONALIZATIONLebedeva, A.; Dovgan’, S.
LebedevaA.pdf.jpg22-тра-2017GAMIFICATION AS A WAY TO CUSTOMER RETENTIONLebedeva, A.; Shynkarenko, N.
KvavchenkoG.pdf.jpg21-тра-2017CONTENT MARKETING NOVELTIES 2016Kvavchenko, G.; Serduk, O.
KushnarovaV.pdf.jpg21-тра-2017PECULIAR PROPERTIES OF MARKETING COMMUNICATIONS ON THE EDUCATION MARKETKushnarova, V.; Dovgan’, S.
KulkovaD.pdf.jpg21-тра-2017PACKING OF CHOCOLATE BAR, AS A FACTOR OF INFLUENCE ON CONSUMER CHOICEKulkova, D.; Shynkarenko, N.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 123