Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2016. : [123] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 61 до 80 з 123
Попередній перегляд???itemlist.dc.date.accessioned???НазваАвтор(и)
KravchukA.pdf.jpg21-тра-2017PRIORITIES OF MARKETING COMMUNICATIONS IN POLITICAL MARKETINGKravchuk, A.; Kosar, N.
KovalevaEKochnovaM.pdf.jpg21-тра-2017DEVELOPMENT OF A NEW MARKETING STRATEGY FOR ALROSAKovaleva, E.; Kochnova, M.
KovalchukE.pdf.jpg21-тра-2017THE ROLE AND PLACE OF SOCIAL MARKETING IN SOLVING PROBLEMS OF UNPROTECTED GROUPS OF PEOPLE DURING THE ECONOMIC CRISISKovalchuk, E.; Koval, S.
KorotetskyR.pdf.jpg21-тра-2017FEATURES OF LUXURY GOODS MARKETKorotetsky, R.; Mohylova, A.
KorostynskaN.pdf.jpg21-тра-2017MECHANISM SPONTANEOUS PURCHASESKorostynska, N.; Yevseytseva, A.
KornilovR.pdf.jpg21-тра-2017ECO-LABELING AND ITS ROLE IN THE CONSUMER PROCESSKornilov, R.; Shynkarenko, N.
KonyevV.pdf.jpg21-тра-2017THE INTERNET BRANDING AS A GUARANTEE OF THE PRODUCTION COMPETITIVENESS ON THE MARKETKonyev, V.; Cherep, O.
KononenkoA.pdf.jpg21-тра-2017IMPLEMENTING QUALITY ASSURANCE STANDARDS IS THE KEY TO SUCCESS IN MARKETINGKononenko, A.; Pilova, K.
KolotyloM.pdf.jpg21-тра-2017CONSUMER DEMAND AND ITS IMPACT ON THE ECONOMY OF UKRAINEKolotylo, M.; Gerashchenko, S.
KolomietsK.pdf.jpg21-тра-2017«MYSTERY SHOPPING» AS A METHOD OF MARKETING RESEARCHKolomiets, K.; Yevseitseva, A.
KolechkinITunkaraA.pdf.jpg21-тра-2017SEGMENTATION OF UKRAINIAN RECREATION AND RESORT MARKET AND IDENTIFYING TARGET SEGMENTSKolechkin, I.; Tunkara, A.; Taranenko, I.
KokorewaА.pdf.jpg21-тра-2017STATISTICAL STUDY OF PRODUCTS IMPLEMENTATIONKokorewa, A.; Evseytseva, A.
KobzarT.pdf.jpg21-тра-2017SPONSORSHIPKobzar, T.; Reshetilova, T.
KirlashMYelizarovISavonickN.pdf.jpg21-тра-2017CONTROL OF MARKETINGKirlash, M.; Yelizarov, I.; Savonick, N.; Mel’nikova, I.
KirlashMYelizarovIKulishV.pdf.jpg21-тра-2017ETHICS IN ADVERTISINGKirlash, M.; Yelizarov, I.; Kulish, V.; Mel’nikova, I.
KirlashMYelizarovIKaplunD.pdf.jpg21-тра-2017INTERACTIVE MARKETINGKirlash, M.; Yelizarov, I.; Kaplun, D.; Mel’nikova, I.
KirlashMYelizarovIGolevaI.pdf.jpg21-тра-2017THE ROLE OF ADVERTISING IN MARKETING STRATEGYKirlash, M.; Yelizarov, I.; Goleva, I.; Mel’nikova, I.
KirlashMYelizarovIChervonnaN.pdf.jpg21-тра-2017THE COOPERATIVE ADVERTISINGKirlash, M.; Yelizarov, I.; Chervonna, N.; Mel’nikova, I.
KirisS.pdf.jpg21-тра-2017HOUSING MAINTENANCE AND COMMUNAL SERVICES: THE NEW AREA OF MARKETING IN UKRAINEKiris, S.; Chupryna, N.
KalinichevaI.pdf.jpg21-тра-2017FEATURES OF CONSUMER BEHAVIOR IN BUYING HOME FURNITUREKalinicheva, I.; Palekhova, L.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 61 до 80 з 123