Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/151572
Назва: | Моделювання процесу гальмування шахтного дизелевоза з гідрооб'ємно-механічною трансмісією |
Інші назви: | Modeling the braking process of a mine diesel locomotive with hydrostatic mechanical transmission |
Автори: | Таран, І. О. Клименко, І. Ю. |
Ключові слова: | hydrostatic mechanical transmission;stepless transmission;input differential;mine diesel locomotive;braking process;power parameters;kinematic parameters;energy parameters;transport ranges of motion;гидрообъемно-механическая трансмиссия;гідрооб'ємно-механічна трансмісія;процесс торможения;процес гальмування;шахтний дизелевоз;шахтный дизелевоз;рудниковий дизелевоз |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | Таран І. О. Моделювання процесу гальмування шахтного дизелевоза з гідрооб'ємно-механічною трансмісією / І. О. Таран, І. Ю. Клименко // Національний гірничий університет. Збірник наукових праць. – Дніпро : НГУ, 2017. – № 50. – С. 225-232. |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглянуто процес гальмування шахтного дизелевоза з гідрооб’ємно-механічною трансмісією, що працює за схемою «диференціал на вході». Виявлення та систематизація основних закономірностей розподілу потоків потужності в замкнутому контурі гідрооб’ємно-механічної трансмісії в процесі гальмування виконані з використанням розробленої в MatLab/Simulink програмної реалізації. В работе рассмотрен процесс торможения шахтного дизелевоза с гидрообьемно-механической трансмиссией, работающей по схеме «дифференциал на входе». Выявление и систематизация основных закономерностей распределения потоков мощности в замкнутом контуре гидрообьемно-механической трансмиссии в процессе торможения выполнены с использованием разработанной в MatLab/Simulink программной реализации. Research the braking process of a mine diesel locomotive with hydrostatic mechanical transmission operating according to “input differential” schemes at cinematic disconnecting the engine from the wheels in terms of transport ranges of motion. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/151572 |
Розташовується у зібраннях: | Збірник наукових праць НГУ. - 2017. - № 50 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
225-232.pdf | 284,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.