Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157103
Назва: Специфіка та особливості перекладу німецьких та англійських рекламних текстів
Автори: Адамадзе, Юлія Іраклівна
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Адамадзе Ю. І. Специфіка та особливості перекладу німецьких та англійських реклммних текстів: Дипломна робота магістра /Адамадзе Ю. І. - Дніпро, 2020. - 80 с.
Короткий огляд (реферат): Метою роботи є опис специфіки перекладу та структурно-композиційного оформлення рекламних текстів англійської та німецьких мов.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157103
Розташовується у зібраннях:2020-2021 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Адамадзе.pdf615,75 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.