Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157110
Назва: Специфіка перекладу маркетингових текстів (англійська та українська мови)
Автори: Ханкіна, Лілія Олександрівна
Ключові слова: РЕКЛАМА, МАРКЕТИНГОВИЙ ТЕКСТ, СПЕЦИФІКА МАРКЕТИНГОВИХ ТЕКСТІВ НА ВЕБ-САЙТАХ, ПЕРЕКЛАД МАРКЕТИНГОВИХ ТЕКСТІВ, ПЕРЕКЛАДАЦЬКІ ТРАНСФОРМАЦІЇ.
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Ханкіна Л.О. Специфіка перекладу маркетингових текстів (англійська та українська мови): Дипломна робота магістра / Ханкіна Л.О. - Дніпро, 2020. - 90 с.
Короткий огляд (реферат): Мета полягає в дослідженні маркетингових текстів як виду реклами та аналізі лексичних та стилістичних особливостей їх перекладу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157110
Розташовується у зібраннях:2020-2021 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ханкина.pdf1,11 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.