Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157452
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитвинова Єлизавета Геннадіївна-
dc.date.accessioned2021-02-07T21:17:41Z-
dc.date.available2021-02-07T21:17:41Z-
dc.date.issued2020-12-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157452-
dc.description.abstractПояснювальна записка 125 стор., 34 рис., 23 табл., 63 джерела, презентація PowerPoint. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо підвищення рівня конкурентоспроможності торговельного підприємства. У першому розділі розглянуто теоретичні основи визначення конкурентоспроможності торговельного підприємства та різні методики їх аналізу. У другому розділі наведено загальну характеристику торговельного підприємства ФОП «Остапенко», оцінено показники фінансової діяльності, а також ефективність його торговельної діяльності. Проведена оцінка ефективності транспортно-логістичної системи підприємства, виявила її переваги та недоліки. Аналіз конкурентоспроможності продукції виявив товар, який користується найбільшим попитом у покупців. У третьому розділі обґрунтовані два базові напрями підвищення конкурентоспроможності ФОП «Остапенко»: підвищення конкурентоспроможності за рахунок оптимізації логістичних процесів підприємства та диверсифікація торговельної діяльності підприємства з переходом на он-лайн торгівлю. Доведена економічна ефективність запропонованих заходів.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectДИСТРИБУЦІЯ, ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН, КОНКУРЕНТНА БОРОТЬБА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, СПОЖИВЧИЙ ВИБІР, ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО, ТРАНСПОРТНА ЛОГІСТИКА.  ru_RU
dc.title«Обґрунтування заходів підвищення конкурентоспроможності торговельного підприємства»ru_RU
Розташовується у зібраннях:2020-2021 навчальний рік



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.