Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157452
Назва: «Обґрунтування заходів підвищення конкурентоспроможності торговельного підприємства»
Автори: Литвинова Єлизавета Геннадіївна
Ключові слова: ДИСТРИБУЦІЯ, ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН, КОНКУРЕНТНА БОРОТЬБА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, СПОЖИВЧИЙ ВИБІР, ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО, ТРАНСПОРТНА ЛОГІСТИКА.  
Дата публікації: гру-2020
Короткий огляд (реферат): Пояснювальна записка 125 стор., 34 рис., 23 табл., 63 джерела, презентація PowerPoint. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо підвищення рівня конкурентоспроможності торговельного підприємства. У першому розділі розглянуто теоретичні основи визначення конкурентоспроможності торговельного підприємства та різні методики їх аналізу. У другому розділі наведено загальну характеристику торговельного підприємства ФОП «Остапенко», оцінено показники фінансової діяльності, а також ефективність його торговельної діяльності. Проведена оцінка ефективності транспортно-логістичної системи підприємства, виявила її переваги та недоліки. Аналіз конкурентоспроможності продукції виявив товар, який користується найбільшим попитом у покупців. У третьому розділі обґрунтовані два базові напрями підвищення конкурентоспроможності ФОП «Остапенко»: підвищення конкурентоспроможності за рахунок оптимізації логістичних процесів підприємства та диверсифікація торговельної діяльності підприємства з переходом на он-лайн торгівлю. Доведена економічна ефективність запропонованих заходів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157452
Розташовується у зібраннях:2020-2021 навчальний рік



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.