Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157828
Назва: | Мотивация как результат проблемного обучения при изучении высшей математики |
Автори: | Бугрим, О. В. Бондаренко, З. И. Карманова, Л. В. Клименко, Д. В. |
Ключові слова: | высшая математика;обучение |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | НГУ |
Бібліографічний опис: | Мотивация как результат проблемного обучения при изучении высшей математики / О. В. Бугрим, З. И. Бондаренко, Л. В. Карманова, Д. В. Клименко // Шляхи сучасної математики: освіта, наука, індустрія : матеріали конф., 18 квіт., м. Дніпропетровськ. / Державний ВНЗ "Національний гірничий університет".- Д. : НГУ, 2013 - С. 79-83 |
Короткий огляд (реферат): | Рассмотрены инновационные подходы при изучении курса высшей математики с целью повышения познавательной активности студентов. Розглянуті іноваційні підходи при вивченні курсу вищої математики з метою підвищення пізнавальної активності студентів. Considered innovation approaches in studying of a course of higher mathematics with the aim of improving the cognitive activity of the students. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157828 |
Розташовується у зібраннях: | Шляхи сучасної математики: освіта, наука, індустрія: матеріали конф., 18 квіт., м. Дніпропетровськ. 2013 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сборник ВМ CD 74-79-83.pdf | 712,54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.