Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157828
Назва: Мотивация как результат проблемного обучения при изучении высшей математики
Автори: Бугрим, О. В.
Бондаренко, З. И.
Карманова, Л. В.
Клименко, Д. В.
Ключові слова: высшая математика;обучение
Дата публікації: 2013
Видавництво: НГУ
Бібліографічний опис: Мотивация как результат проблемного обучения при изучении высшей математики / О. В. Бугрим, З. И. Бондаренко, Л. В. Карманова, Д. В. Клименко // Шляхи сучасної математики: освіта, наука, індустрія : матеріали конф., 18 квіт., м. Дніпропетровськ. / Державний ВНЗ "Національний гірничий університет".- Д. : НГУ, 2013 - С. 79-83
Короткий огляд (реферат): Рассмотрены инновационные подходы при изучении курса высшей математики с целью повышения познавательной активности студентов.
Розглянуті іноваційні підходи при вивченні курсу вищої математики з метою підвищення пізнавальної активності студентів.
Considered innovation approaches in studying of a course of higher mathematics with the aim of improving the cognitive activity of the students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157828
Розташовується у зібраннях:Шляхи сучасної математики: освіта, наука, індустрія: матеріали конф., 18 квіт., м. Дніпропетровськ. 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сборник ВМ CD 74-79-83.pdf712,54 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.